Pazar, Mart 29, 2009

Kısa kısa:

Yani şimdi içki almaya gitsek bakkala,yasak mı?
Ne zamandır içmiyorum şöyle çakırkeyf olacak kadar,bak şimdi canım istedi.Yasak ya.

Türkmax 'de "Bir Kadın,Bir Erkek" süper bir dizi,aslında dizi gibi değil,o kadarbizden o kadar samimi ki,az önce vardı,Demet Evgar ve Emre(soyadını hatırlayamadım) resmen karşılıklı döktürüyorlar...Tekrarının yayınlanmasını istediğim tek program bu olurdu herhalde,bu kadar geyik ve bu kadar da tatlı olunmaz ki...

Çok sigara içip sonra çok turunçgil yesem nötrlenir miyim acaba?

Burnum akıyor,ben de bütün kış hasta olmayıp yazın Antalya'nın 50 derece sıcağında grip olanlardanım.Acaba tam olarak bahara girmemize bir gün kala nezle-grip vs mi oluyorum?

Meyveli yoğurt çok saçma bir konsept,ama yine de orman meyvelisi çok güzel...

Saatlerimi ileri almaya gidiyorum,yarınki vatandaşlık görevimi ihmal etmem istemem,çünkü bazen tatil demek akşamlara kadar yatakta kalıp,yemeği yatakta yemek demek....



Hiç yorum yok: