Çarşamba, Kasım 22, 2006


Eskiden Ant.-Ank arası K.Koç firmasıyla gelip giderken;
ıpodlar yoktu daha,o zamanlar benim diskman'im de yoktu,4 kalem pille çalışan,o zaman için oldukça iyi denebilecek kalitede olan-olduğu düşünülen bir marka walkman'im vardı,yolculuk albümleri hazırlardım kendime,gece yolculukları için ayrı kasetler alırdım,otobüs hareket halinde olmadığı zamanlar dinlemezdim,kapatırdım aleti.Bir şeyler aksın gitsin isterdim,notalar da aksın aynı hızla,hani camları açık arabada seyir halinde iken,tempolu bir şarkının çalması gibi,havaya girer ya insan,artis hisseder kendini.Mola yerinden rulokat ve şeftali suyu alırdım hep,bazen de tüm pişmanlıklarım için pişmaniye (öf ne geyik oldu!)
ilk 3 saat geçmezdi bi türlü,önce geride bıraktıklarıma üzülürdüm,sonra yanına gideceklerimi düşünürdüm,ha,bu durumda şu şarkı iyi gider deyip f.fwd ye basıp beklemek...
Ant.a girişte bi yer vardır,hafif ucundan kuşbakışı şehri görürsün,sisli olur hava genelde,ya da mavi mavi gözükür bi yerlerden deniz.İçin ısınıverir.İşte o zaman p.floyd ya da ruh haline göre feridun d. vardı o zamanlar aşkın e hali de ve den hali vardı,yalın hali yoktu o zamanlar,şimdi kısaca f.d var,her şey kısaltılmış...hiçbir şey yalın halde değildi öğrencilikte,Ankara'da.Ant.a dönerken p.floyd dinlenirdi,dönüşte otobüsün uğultusu,çünkü hal kalmamıştır artık o dönüşte,çünkü Ant.dan dönülüyordur,sabahlanmıştır,doyamamışsındır öğrenci olarak yaşamak isteyip de ailenin olduğu şehre...
Şimdi ne kaset dinliyor,ne de yolculuk albümü ayarlıyorum...Artık isimlerin yalın hallerini bile hatırlamıyorum,Ank.a da gitmiyorum nicedir,o tozlu yoldaki kahve evi,ucuz bira satan yerler,imge,ev yemekleri yapan lokantacıklar,kredi yurtların battaniyesi bile...
Yok özlemedim Ank.ı- Ant.ı da,hiçbir şeyi özlemedim,sadece şu an pink floyd dinlemek istiyorum,sisli,mavi bir manzarayı hayal ederek...

Hiç yorum yok: