Pazartesi, Haziran 05, 2006

Çok güzel şarkılar var,insanlar ne de güzel şeyler üretiyorlar,ya da zaten üretilmiş bir şeyi ne de güzel kullanabiliyorlar.Ben öldükten sonra en çok içimde kalacak olan şey,benden sonraki şarkıları dinleyememek,bari yattığımız yerden müzik yayını yapsalardı,kulaklıkla falan dinlerdik :))
Müzik dedik de tekrar keman almaya karar verdim,bu sefer öyle tahtaya gerilmiş 4 tel istemiyorum,şöyle güzel Çekoslavak yapımı bii şeyler olabilir,susturucu da takmayacağım,inlesin apartman.Hep onlar ses çıkaracak değil ya,gecenin 4'ünde "yanlışlıkla" zilim çalınınca ben de zıplıyorum tabi,ya yeni dalmış oluyorum zaten,ya da rüya görmüş oluyorum,Allaaaam,rüyamda da tam beni öpüyodu,kahretsin,alın size,alın size,distortion taktırayım da ciuww ciuovw diye inlesin yer gök...
Yarın çok enerjik olmalıyım,dolayısıyla ben gidiyorum,bakalım bööle nereye kadar??

Hiç yorum yok: