Çarşamba, Haziran 28, 2006

2 gün sonra tatile gidiyorum;streslerimi(-ler?) toplu olarak Akdeniz sularına bırakıp onları bir diğer seneye kadar oraya hapsedeceğim.Nasılsa her yaz çekiyorum bunu,baharın gelmesini birçok insan bekler,yazın gelmesini daha çok,ben daha çok onun gelmesini beklediğim için mevsimleri kıskandırmıyorum,yaz-kış ne zaman isterse gelsin,nasılsa karman çorman olmuş bir çoban salatası her zaman yenmeye hazır.Hiç de kokmaz,bozulmaz merak etmesin...
İnsan en çok doğduğu ayın içinde bulunduğu mevsimi seviyor herhalde(diyeceğim ama bu pek tutmuyor kendim dışında,öznesinin ben olduğum bir cümle ile ilgili genelleme yapabilirim herhalde,neyse canım,kendimi sevmeyi yeni öğreniyorum)
Sonbahar,yani hazan-hüzünle kafiyeli;yani ahenkli,hem hareketli hem de durgun,
Yaz için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim;
YAZ: M.Mungan'ın dizelerinden daha fazlası var,"yazın bittiği her yerde" itinayla BEKLENİR...

Hiç yorum yok: