Cumartesi, Nisan 01, 2006

İnsanın ruh hali blog"una da yansıyor feci şekilde.Ne komik,küsüyorsun her şeye,yazmiicammm işte,bana ne ,bana ne? (mi diyorsun içinden-cevap:yooo)
İşlerinin dörtte birini bile halledememiş bir insancık oturuyor bu beyaz ekranın karşısında,ne yapacağını bilmez bir halde yapılması akla bile gelmeyen işlere öncelik vererek,sörf tahtasını kafasına çarpmak istiyor,ama o da sanal ne yazık ki...Evet yazılı sorusu bile hazırlamadım,çok kazık olsun istemiyorum,üşeniyorum,kafa patlatasım yok.mısır patlatasım var,ama çok yağlı o da.Festival de başlıyor,ama çok izleyemeceğim,belki seneye,bu sene hazırlıksız yakalandım,maddi açıdan yani.2-3 adet ile teselli bulacağız artık,neyse johnny ciğimi de izleyeceğiz,binoche'yi de (bu kesin yanlış)
Cnbc-e yi de çok ihmal ettim bu aralar,bulaşıklığım yosun tuttu,bi porçöze hasret kaldı plastik ruhlu alet...Hayattan kopmak çok kolay,haber izleme,ordan burdan kırıntı haber duy,yeni çıkan reklamları bile bilmiyorum,ühüü...Gazete de almadım ne zamandır,sahi ekmek de az alıyorum sanki,geçen misafirlerim vardı gerçi ekmek bol kese,mantarlı börekler,salatalar,mezeler..bissürü yedik bea...Daha saçımı boyatıcam,zaman geçiyor,hep aleyhimize işliyor,büyüyoruz,yaşlanıyoruz,kuzenim evleniyor,arkadaşım Eskişehir'e yerleşti,Yasemin de evleniyormuş,eski ev arkadaşım sevgili yapmış,(bu kelimeden nefrett ederim)öff bunalım beee,gidiyom ben...

Hiç yorum yok: